T1
Nu är jag klar med första terminen!!!
Vi skrev tentan i måndags och hade sista redovisningen i fredags. Det känns jätte skönt att kunna gå vidare och lägga cellerna bakom mig. Nu ser jag fram emot näsat termin som börjar imorgon. Då ska vi lära oss om organen så det känns mycket roligare
än cellen.

Så här glad kände jag mig när jag kom ut från tentasalen i måndags. Jag tror att jag kommer få godkännt på tentan, men kanske inte med jätte stor marginal. När jag hade skrivit alla frågor försökte jag gå igenom dem och bedömma hur många poäng jag borde
få, och då fick jag tillräckligt för att klara kravet för godkännt så det känns bra.
Nu ska jag snart åka till campus för att ta emot de nya studenterna som börjar T1. Men jag ska busa lite med dem och låtsas vara en av dem. Det är några fler i min klass som också ska göra det, och jag tror att vi verkligen kan spela dem ett spratt. Min
"karaktär" som iag ska vara heter Mona och är mycket estetisk och gillar att sjunga och dansa, så det blir nog inte så svårt att få det att verka trovärdigt.

Här är min utklädnad som Mona! Jag ska spela den rollen i tre dagar så jag håller tummarna för att jag inte ska avslöjas :)